Terkkuja sateisesta Kokkolasta!
Tultiin tänne maanantaina junalla ja tällä kertaa meidän junakin oli ajoissa! Muistatte varmaan viime kerran, kun juna oli mennessä melkein neljä tuntia myöhässä. Matka tänne meni tosi kivasti ja nopeasti, Minsku nukkui puolet ajasta. Ollaan oltu kaksi ekaa yötä Minean isomummulla yötä ja tänään tultiin mummulaan loppu lomaksi.