Heippa ja kivaa perjantaita!
Jokos on viikonlopuksi suunnitelmia?
Mikäli ei niin vinkkinä tänään alkaneet Lapsimessut Helsingin Messukeskuksessa!
Heippa ja kivaa perjantaita!
Jokos on viikonlopuksi suunnitelmia?
Mikäli ei niin vinkkinä tänään alkaneet Lapsimessut Helsingin Messukeskuksessa!
Moikka!
Jokos siellä on pääsiäisen pyhistä palauduttu arkeen takaisin?
Täällä on ollut hieman härdelliä ja tänäänkin on menty aamusta asti paikasta toiseen. Kotikin on melko hujan hajan, kun sain päähäni siirtää sohvan paikkaa 😀 Olohuone-keittiö akselilla onkin ollut melkoinen pyörremyrsky pari päivää!
Heissan!
Miten teillä on pääsiäinen sujunut? 🙂
Ainakin instagramin puolella seuranneet tietävät minun verho dilemmasta. Täälläkin olen aiemmin olohuoneen verho asiasta maininnut ja jälleen olisi yhdet testattavana.
Minea täytti viime viikolla jo 6kk.
Ikäväkseni joudun toteamaan sen mitä kaikki ovat sanoneet, aika menee nopeasti. Todella nopeasti. Meidän neiti ei ole enään mikää pikku-vauva vaan enemminkin vauvan ja taaperon sekoitus <3 Siitä pienestä nyytistä on kasvanut iso tyttö.
Kerroin edellisessä postauksessa testanneeni ruokakarnevaaleilla kokkausnäytöksessä leivottua juustokakkua. Tämä suussa sulava herkku syntyy tosiaan todella nopsasti ja on valmis tarjoiltavaksi saman tien. Varsinainen juustokakkuhan tämä ei siis ole, jos katsotaan ainesosia. menee kyllä juustokakkuna ainakin minun mielestäni! Todella herkullinen, jos vain yhtään on makean perään 😉