Lifestyle Lifie travel

Göteborg & Hotel Bellora

Vihdoin pääsen jakamaan tämän postauksen meidän Ruotsin reissusta. Huh tässä sen taas näkee miten perässä mun postaukset laahaa, mutta tuloillaan kaikki on 🙂 Eli siis olin Jotexin ja Polhelm PR toimiston kutsumana Göteborgissa Jotexin pr-tapahtumassa. Paikalla oli somevaikuttajia niin täältä Suomesta kuin muista Pohjoismaistakin. Miniloma tuli todella hyvään saumaan ja pieni irtiotto hoitoihin vielä parempaa!

Lennettiin torstaina iltapäivällä Göteborgiin ja majoituimme super ihanaan keskustassa sijaitsevaan Hotel Belloraan. Tunnelmallinen hotelli, ystävällinen henkilökunta ja niiin herkullinen ruoka, ihan täydellistä siis! Nautittiin checkauksen jälkeen myöhäisempi lounas hotellilla, jonka jälkeen käytiin hieman kiertelemässä keskustan aluetta. Oon käynyt vain kerran aiemmin Ruotsissa ylipäätänsä ja Goteborg oli kokonaan uusi tuttavuus. Ihastuin ihan täysillä upeaan kaupunkiin, sen rakennuksiin ja elämäntyyliin, mitä nyt reissun aikana ehdittiin kokea. Keskustasta löytyi monia liikkeitä niin tuttuja kuin kokonaan uusiakin tuttavuuksia. Päätettiin ystäväni kanssa kiertää liikkeitä seuraavana aamuna, kun valittiin myöhäisempi lento takaisin kotiin.

Meitä tuli viiden aikaan limusiinibussi hakemaan hotellilta ja sillä matkattiin illanviettopaikkaan, jota ennalta ei tiedetty. Päädyimme vajaan tunnin ajomatkan jälkeen Jotexin tehtaalle, jonne oli rakennettu kokonaisuudessaan mieletön tilaisuus meille. Meidät vastaanotti itse Jotexin ihastuttava omistajataho ja saimme illan aikana kokea neljän erilaisen huoneen tyyli ja maku lautasella. Huoneet oli rakennettu kodinomaisiksi tiloiksi ja jokaiselle huoneelle oli tarkkaan mietitty oma annos vastaamaan huonetta. Ihan mielettömiä taidonnäytöksiä niin visuaalisesti kuin makuhermoja hellien! Nautittiin illasta, ihasteltiin huoneita ja tutustuttiin toisiimme. Bussi vei meidät takaisin hotellille puolen yön aikaan ja nukkumatti tulikin vauhdikkaan päivän jälkeen nopsaan.

Aamulla laitettiin onneksi kello soimaan hyvissä ajoin ja nautittiin mitä herkullisin aamupala kaikessa rauhassa. Taidettiin nauttia hieman liiankin kauan normaalia rauhaisammasta aamusta, kun tajuttiin ettei meillä olekkaan enään kauaa aikaa taksin tuloon. Niimpä me jouduttiinkin juoksujalkaa (kirjaimellisesti!) käymään keskustan liikkeet läpi, joissa oltiin sovittu edellispäivänä käyvämme. Mukaan tarttui Sephoralta kulmakynä ja ripsiväri, Zara Homesta tyynynpäällinen sekä Minealle mekko ja uikkarit. Napattiin muutamat kuvat vielä ennen taksin tuloa ja hypättiin kohti lentokenttää.

Kotimatka sujui hyvin, mitä nyt kadotin tuliaiset lentokentällä hetkeksi, mutta onneksi löysin ne myös! Kerrassaan upea reissu ja ehdottomasti haluan käydä Göteborgissa uudelleen perheen kanssa ♥

Onko kaupunki tai hotelli teille ennestään tuttu?