Ajatella, että tästä on kohta vuosi, kun jäin kesäloman kautta äitiyslomalle.
Silloin ajattelin miten pitkä aika onkaan ensi kesään, mutta niin vain aika meidät saavutti. Mennyt vuosi on ollut elämäni upein <3
Ajatella, että tästä on kohta vuosi, kun jäin kesäloman kautta äitiyslomalle.
Silloin ajattelin miten pitkä aika onkaan ensi kesään, mutta niin vain aika meidät saavutti. Mennyt vuosi on ollut elämäni upein <3
Terkkuja pohjoisesta!
Toivottavasti teidän juhannus meni ihanasti ja pääsitte kunnolla rentoutumaan! Me vietettiin perjantaina ystäväperheemme kanssa iltaa meidän luona. Grillailtiin ja katseltiin pikkuisten touhuja. Oli kiva pitkästä aikaa kattaa pöytä juhannuksen kunniaksi hieman juhlavammin.
Tulin nopsasti toivottamaan teille kaikille lukijoilleni oikein ihanaa ja rentouttavaa juhannusta!
Odotellaan juuri vieraita saapuvaksi, pöytä on katettu ja grilli kuumana.
Vihdoin ja viimein pääsen esittelemään kokonaan meidän kesäpihan! Eikö muuten paista kauniisti ilta-aurinko terassillemme?
Ollaan niiin tyytyväisiä tähän kokonaisuuteen ja etenkin meidän uuteen löhöilypaikkaan 🙂
Kivaa keskiviikkoa!
Mitenkäs juhannusviikko on sujunut? Joko juhannus suunnitelmat on lyöty lukkoon? Meillä on kaikki ihan auki, kun päästäänkin lähtemään pohjoisen reissuun vasta loppuviikosta. Saattaa olla, että vietetään jussia ihan kotosalla, kun ensi viikko meneekin täydessä härdellissä 😀
Nyt ollaan saatu terassi kuntoon ja tässä postauksessa pääsettekin hieman kurkistamaan ensitunnelmia.