DECOR Lifie

Midsummer dinner

Terkkuja pohjoisesta!

Toivottavasti teidän juhannus meni ihanasti ja pääsitte kunnolla rentoutumaan! Me vietettiin perjantaina ystäväperheemme kanssa iltaa meidän luona. Grillailtiin ja katseltiin pikkuisten touhuja. Oli kiva pitkästä aikaa kattaa pöytä juhannuksen kunniaksi hieman juhlavammin.

Continue Reading

2 Comments
DECOR Lifie

Kurkkaus terassille

Kivaa keskiviikkoa!

Mitenkäs juhannusviikko on sujunut? Joko juhannus suunnitelmat on lyöty lukkoon? Meillä on kaikki ihan auki, kun päästäänkin lähtemään pohjoisen reissuun vasta loppuviikosta. Saattaa olla, että vietetään jussia ihan kotosalla, kun ensi viikko meneekin täydessä härdellissä 😀

Nyt ollaan saatu terassi kuntoon ja tässä postauksessa pääsettekin hieman kurkistamaan ensitunnelmia.

Continue Reading

Ei kommentteja

Artikkelit