Ompas tämä viikko mennyt nopeasti vaikka huomista lääkäriä on odottanut jo yli viikon. Maanantaina kävin verikokeissa ja tiistaina oli se tietokonekuvaus. Mua jännitti ihan hirveesti jotenkin sinne meno, mutta onneksi mulla oli tukijoukkoja mukana ♥
Pehmeyttä & tuoksuja
Kivaa alkanutta viikkoa murut!
Olin saanut ihanan paketin Luin Spalta matkamme aikana ja pääsin sen viikonloppuna avaamaan ♥ Samassa paketissa oli sekä tuoksua että pehmeyttä!
Kotiinpaluu & uusi vitriini
Täällä ollaan palattu kotiin eilen illalla ja matka meni hyvin. Mitä nyt juna oli puoli tuntia myöhässä, perus VR! Neitikin alkoi olla jo vähän kärttyinen väsymyksestä, mutta jaksoi kuitenkin odottaa mummun ja papan tulon vielä kotiin selvittyämme.
Sekavin ajatuksin
Ensinnäkin haluan koko sydämestäni kiittää teitä kaikkia ihanista tsempeistä joita olette lähettäneet ♥ Olen enemmän kuin kiitollinen siitä, että mulla on siellä ruudun toisellakin puolella noin suuri tukijoukko tässä taistelussa mukana ♥
Kun maailma pysähtyy
Mua pelottaa kirjoittaa ja etenkin julkaista tätä postausta, mutta haluan tämän tehdä. Mun elämä pysähtyi maanantaina 11.12.17.