Ihanaa perjantai-itaa teille sinne!
Täällä ollaan käyty nauttimassa lounasta ihastuttavan uuden ystävämme ja hänen vauvansa kanssa ♥ Käytiin myös ottamassa Minealle influenssarokote neuvolassa.
Ihanaa perjantai-itaa teille sinne!
Täällä ollaan käyty nauttimassa lounasta ihastuttavan uuden ystävämme ja hänen vauvansa kanssa ♥ Käytiin myös ottamassa Minealle influenssarokote neuvolassa.
Oon ihan sanaton kaikista teidän ihanista ja koskettavista kommenteista, joita olette viime postaukseen jättäneet ♥ Oon itku kurkussa saanut niitä lukea ♥ Kiitos kiitos kiitos ♥
Mulla on aina ollut pitkät ja paksut hiukset. Oon sanonut, että mulle on suurempi asia menettää mun hiukset kuin rinta. Hiukset on ollu aina iso osa mua ja tottakai osa naiseutta. Varmasti suurimmalle osalle naisista hiukset merkitsee paljon, ovathan ne iso ulkoinen tekijä. Hiukset näkyy muille ihmisille ja omalle peilikuvalle, joka päivä.
Ajattelin aloittaa tämän viikon kertomalla meidän uusista verhoista. Ehkä joku teistä onkin jo instan puolella bongannut ne? Vaikka pidinkin meidän vanhoista verhoista halusin olohuone-ruokailutilaan yhtenäiset verhot. Jotenkin näin kevään kynnyksellä, kun aurinko alkaa meitä enemmän ilahduttamaan tekee mieli uudistaa sisustusta.
Kivaa lauantaita!
Mites siellä on viikonloppu sujunut? Täällä vietetään tyttöjen päivää, isin ollessa töissä ja illanvietossa. Ollaan oltu ulkoilemassa ja isovanhemmat kävi kylässä myös. Me ajateltiin Minskun kanssa lämmittää sauna ja katsoa Putous, kunhan vain neiti herää ensin päikkäreiltä. Ihana ilta siis tiedossa vielä ♥